Ο ήχος από το διπλανό έργο όμως δεν ανοίγει πόρτες στον θεατή. Ανοίγει μια και μοναδική πόρτα, συγκεκριμένη, με το ζόρι.
Ακόμα κι αν το αποτέλεσμα είναι πιστό σε αυτό που είχε στο μυαλό του ο Κουνέλλης, στο βαθμό που δεν έχει εγκρίνει ο ίδιος αν θέλει να το παρουσιάσει έτσι, είναι βία.
Εγώ ως θαυμάστρια του Κουνέλλη τη νιώθω αυτή τη βία. Ακόμα και αν την έχει εγκρίνει κάποιος/α κοντινός άνθρωπος/συνεργάτης/μελετητής του Κουνέλλη (που είναι πιθανό).
Ολόκληρο ΕΜΣΤ, βάλτε ένα από τα δύο έργα σε αίθουσα με ηχομόνωση!! Στον ίδιο όροφο, αν επιμένετε, αλλά το ένα με ηχομόνωση!!!
Αυτά ανήκουν και τα δύο στη μόνιμη έκθεση;;
Πφ!
Διαβάζοντας αυτό το email μόνο μια απορία μου γεννιέται: αυτοί που παίρνουν την πρωτοβουλία να κάνουν "συνθέσεις" με έργα άλλων, γιατί δεν δοκιμάζουν απλώς να κάνουν ένα δικό τους έργο; 'Εχω μεγάλη περιέργεια να δω το βίντεο στο UNMUTE.
Βαλεντίνα
Υ.Γ. Υπάρχει και καλύτερη λύση για τις σακούλες, να μην κάθεσαι να πλένεις. Δεν τις χρησιμοποιείς καθόλου!
Αγαπητή Αφο Με συνδέουν ήδη τόσα πράγματα μαζί σου, όμορφα πράγματα και σκέψεις, σε μια δύσκολη -και για μενα- περίοδο και με συνοδεύουν γλυκά, σαν πρωινό χαμόγελο. Ας μιλήσουμε λοιπόν για το Βάρος των πραγμάτων. Και τι κάνουμε για αυτό. Μπορούμε να το αφήσουμε ως έχει, στη θέση του, να θυμίζει την στιβαρή πορεια της ζωής. Η μπορούμε να το αλαφρυνουμε, με μία μας κίνηση, με ένα μας άγγιγμα, ένα αναπάντεχο δώρο. Δεν σου έχω πει ακόμα, την πρώτη αισθηση/θυμιση που μου προκάλεσε το έργο του Κουνέλλη. Λοιπόν μου εφερε από την πρώτη στιγμή στο μυαλό το μνημείο της γενοκτονίας των Αρμενίων, που βρίσκεται στο Ερεβάν και ειχα την τύχη να επισκεφτώ σε ένα παλιό μου ταξίδι. Σε τριγυρίζουν βαριά αντικείμενα/πλαίσια και εκεί και στο κέντρο, μια εστία, ένας βωμός, να φυσάει ψηλά την μνήμη, να αντέχει στον χρόνο. Γι αυτό πήγα να δω το έργο στο ΕΜΣΤ απο κοντά, για να νιωσω εάν η αίσθηση που είχα βιώσει τότε, συο μνημείο, γειτνιάζει_ναι, λοιπόν, ειναι η αλήθεια του κόσμου μας, βαριά και ελαφριά μαζί Δ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου