Η ιστορία παράδοσης του δεματος ηταν για μένα η πιο έντονη. Ήμουν στη δουλειά. Η συνάδελφος μου με πληροφόρησε οτι ηρθε ενα δεμα για μενα. Της ειπα να το ανοίξουμε μαζι στο σχολασμα. Βγηκαμε εξω για τσιγαρο και αρχισα να ξετιλιγω. Ομολογώ πως τρόμαξα με τον συνδυασμό ζώου (κότας) και κάρβουνου. Για λιγο το μυαλό μου πηγε σε κάτι εξω απο εδω. Σε μια θυσια; Σε κατι παραφυσικο; Μολις συνέδεσα τα κομμάτια του παζλ και διάβασα το mail κουννελης 0 κατάλαβα οτι ολα έχουν ενα νόημα. Αλλα πάντα το ένστικτο επιβίωσης υπερισχύει. Γιατί είμαστε τοσο φοβισμένοι; Γιατί αντιδραμε στο διαφορετικό και το πρωροπόρο; Απο πάντα ετσι είμασταν ή μηπως ετσι γίναμε; Ίσως η τέχνη βοηθάει στο να "λυνόμαστε" Ισως και να δυσκολεύει οσους ειναι τοσο σφιχτά τυλιγμένοι. Οπως και να έχει θα θυμάμαι για πάντα την αφήγηση του ποιήματος καθως γυρνουσα απο τη δουλειά. Ηταν ενα χάδι Τέχνης στην ψυχη μου χωρίς να ξερω ποσο μου χρειαζόταν.
Ειρήνη
Αγαπητή Αφο Με συνδέουν ήδη τόσα πράγματα μαζί σου, όμορφα πράγματα και σκέψεις, σε μια δύσκολη -και για μενα- περίοδο και με συνοδεύουν γλυκά, σαν πρωινό χαμόγελο. Ας μιλήσουμε λοιπόν για το Βάρος των πραγμάτων. Και τι κάνουμε για αυτό. Μπορούμε να το αφήσουμε ως έχει, στη θέση του, να θυμίζει την στιβαρή πορεια της ζωής. Η μπορούμε να το αλαφρυνουμε, με μία μας κίνηση, με ένα μας άγγιγμα, ένα αναπάντεχο δώρο. Δεν σου έχω πει ακόμα, την πρώτη αισθηση/θυμιση που μου προκάλεσε το έργο του Κουνέλλη. Λοιπόν μου εφερε από την πρώτη στιγμή στο μυαλό το μνημείο της γενοκτονίας των Αρμενίων, που βρίσκεται στο Ερεβάν και ειχα την τύχη να επισκεφτώ σε ένα παλιό μου ταξίδι. Σε τριγυρίζουν βαριά αντικείμενα/πλαίσια και εκεί και στο κέντρο, μια εστία, ένας βωμός, να φυσάει ψηλά την μνήμη, να αντέχει στον χρόνο. Γι αυτό πήγα να δω το έργο στο ΕΜΣΤ απο κοντά, για να νιωσω εάν η αίσθηση που είχα βιώσει τότε, συο μνημείο, γειτνιάζει_ναι, λοιπόν, ειναι η αλήθεια του κόσμου μας, βαριά και ελαφριά μαζί Δ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου