Γειά χαρά. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς γίνεται και πού πάει το πράγμα, αλλά είμαι και εγώ σε ένα καθημερινό τρέξιμο και είναι αμφίβολο το κατά πόσο θα μπορώ να είμαι ενεργή, για να συμμετέχω σε αυτό το παιχνίδι... Όσον αφορά την Τετάρτη, εννοείτε μέχρι αύριο ή την επόμενη Τετάρτη;;;; Αύριο μάλλον θα είναι δύσκολο να περάσω από Αιόλου, σίγουρα έως την επόμενη, θα το έχω καταφέρει.... Καληνύχτα....Ερμιόνη
Δεν υπάρχει κάτι τρομερό να καταλάβεις, εσύ την εχεις κάνει τη δουλειά σου, μου ανέθεσες να γράφω ένα αφιέρωμα για το έργο του Κουνέλλη στο ΕΜΣΤ. Τωρα κάνω κι εγω τη δική μου και σου στέλνω τις ενημερώσεις για την προοδο της εργασίας μου. (Μη νομίζεις δηλαδη ότι λουφάρω και σου φέρω στο τέλος κανα κλεμμένο άρθρο απο άλλον!) Πάντως, σοβαρά τωρα, αν δεν εχεις χρόνο να κάνεις ο,τιδήποτε αλλο πέρα από το να διαβάζεις τα μέηλ μου, δεν υπάρχει πρόβλημα! Το ήξερα ότι μπορεί και να πνιγόσουν στη δουλειά αυτη την περίοδο... Εγώ θα σου στέλνω κάθε μέρα όπως είπαμε, έτσι κι αλλιώς. Κι αν θες τα διαβαζεις. Αν πάντως μπορέσεις όντως να πεταχτεις μια στιγμή, μπορείς μέχρι την άλλη Τετάρτη.
Ευμ. Άφο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο