Αγαπητή μου Eum, Το δέμα σου μόλις ήρθε στα χέρια μου. Από το ένα αυτί ως το άλλο, περνώντας από το μουστάκι μου είναι τρεις κόμποι. Άναψα κι ένα σπίρτο. Η μυρωδιά του μου θυμίζει την Ιταλίδα γιαγιά μου. Τί κρίμα που δεν πρόλαβε να μου μάθει ιταλικά, θα μπορούσα να διαβάσω και την κάρτα. Νομίζω πιο πολύ απ' όλα μου άρεσε το κάρβουνο, γιατί μόλις είδα την χαρτοπετσέτα, αμέσως μάντεψα τί ήταν. Και η γιαγιά έκρυβε τα κάρβουνα στην πετσέτα όταν είχε πάθει Αλτσχάιμερ. Μάλιστα το θυμήθηκα, όχι όταν διάβασα για ένα κάρβουνο τυλιγμένο στο email σου, αλλά όταν το είδα μπροστά μου. Περίεργο. Σ' ευχαριστώ θερμά.
Δεν ειναι περίεργο. Αλλοίμονο αν τα έκαναν όλα οι λέξεις...! Η μνήμη έχει τα δικά της μονοπάτια. Το ίδιο και η σκέψη. Εγώ σ' ευχαριστω, για τη γενναιοδωρία αυτού του διαλόγου 💮 Φιλιά! ΥΓ. Ιταλικά μπορείς να μάθεις όποτε θες. Και να βάλεις στη γλώσσα σου τα λόγια της γιαγιάς σου. Ποιός ξέρει τι μπορεί να θυμηθείς τότε... Ευμ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο